sobota, 4 maja 2019

Auto do jazdy po miasta- Peugeot 206

Z serii auta do jazdy po mieście, wychodzimy dzisiaj na przeciw z propozycją typowo miejskiego, małego modelu Peugeot- 206.

206 to miejskie auto z ciekawie zaprojektowanym nadwoziem i wnętrzem. Tak, tak, ten samochód może się podobać, zwłaszcza Paniom 😊. Produkowany od 1998r.

                                     

Pasażerowie przednich foteli mogą mówić o komforcie podróżowania- z tyłu jest jednak bardzo mało miejsca (ale to standard w tej klasie aut). Słabe punkty 206 to między innymi: nietrwałe zawieszenie, przedwcześnie zużywający się mechanizm zmiany biegów, awarie cewki zapłonowej, trzeszczące plastiki i awarie komputera sterującego pracą silnika (sporo tego! 😉). Z gamy jednostek napędowych polecamy benzynę 1,4l (75 KM). Decydując się na diesla, warto poszukać wolnossącego 1.9 bądź nowocześniejszego 2.0 HDI (jest on jednak drogi). Użytkownicy praktyczni pewnie prędzej zdecydują się na nadwozie kombi (w ofercie 2002r.) Młodych dynamicznych szybciej zainteresuje gustowne coupe-cabrio.

Lista Usterek:

 Uszkodzenia: cewki zapłonowej, komputera sterującego pracę silnika i uszczelki pod głowicą. Awarie mechanizmu zmiany biegów. Nietrwałe elementy zawieszenia.


Dane techniczne:

Nadwozie: htb 3- i 5-d. wym. 3835/1673/1426 mm, poj. bagażnika 245/1130 l, kombi 4028/1664/1435 mm, poj. bagażnika 313/1136 l, CC 3835/1673/1373 mm, poj. bagażnika 175/410 l. Silniki: benzynowe 1.1/60 1.4/75-90, 1.6/90-109, 2.0/136-177. diesel 1.4 HDI/68, 1,6 HDI/109, 1.9/70, 2.0 HDI/ 90-110 KM. Podwozie: napęd przedni, zaw.- z przodu kol. resorujące, z tyłu drążki skrętne.


Źródło: samochody używane axel springer

13 komentarzy:

  1. Ja mam swojego Peugeota już rok. Dla mnie 206tka jest idealna do jazdy po mieście. Szybki, zwrotny i wszędzie się zmieści. Na trasie też daje radę. Trochę nim już wyjeździłam przez cały rok. Teraz zmieniam ubezpieczenie, bo to po poprzednim właścicielu było dość wysokie. Na https://rankomat.pl/kalkulator/oc-ac/ znalazłam korzystniejsze oferty i którąś z nich wybiorę. Mam czas do 28 grudnia więc okej. Dla mnie peugeot 206 to świetne auto na codzień.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem pod wrażeniem. Bardzo dobry artykuł.

    OdpowiedzUsuń
  3. W sumie to auto jak najbardziej nada się do miejskiej jazdy i myślę, że byłby to bardzo dobry wybór. Ja i tak zapewne szukałabym jak najtańszego ubezpieczenia OC https://kioskpolis.pl/jak-znalezc-najtansze-ubezpieczenie-oc/ ponieważ należę do grona osób, które nie bardzo lubią przepłacać.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem pod wrażeniem. Świetny artykuł.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super wpis. Pozdrawiam i czekam na więcej.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawy wpis. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Naprawdę świetnie napisane. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Co do kwestii ubezpieczeń samochodowych to kumpel polecił mi ten kalkulator https://www.mfind.pl/ubezpieczenie-oc-ac/kalkulator-oc-ac . Mówił, że dzięki niemu obniżył składkę o kilka stówek, a taka kasa przecież piechotą nie chodzi

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna sprawa. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak najbardziej jest to samochód, który doskonale nadaje się do jazdy po mieście. Muszę powiedzieć, że ja również mam dość małe auto, ale niestety czasami się zepsuje. Wtedy właśnie pomoc drogowa https://kasacja.stalowa-wola.pl/ jest najlepszym rozwiązaniem.

    OdpowiedzUsuń
  11. Faktycznie do takiej miejskiej jazdy to myślę, że ten samochód oczywiście się nadaje. Ja od pewnego już czasu mam starego VW i powoli go sobie naprawiam. Nawet znalazłem fajny sklep https://garbus.pl/ gdzie bez najmniejszego problemu można zamówić części zamienne właśnie do takich aut.

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak najbardziej taki samochód do miasta sprawdzi się znakomicie i będzie nam tak długo służył jak będziemy o niego dbali. Ja muszę przyznać, że jak tylko przeczytałem artykuł https://magazynfakty.pl/rodzaje-olejow-samochodowych-co-nalezy-o-nich-wiedziec/ to na temat olejów samochodowych wiem już o wiele więcej.

    OdpowiedzUsuń
  13. Po kolizji drogowej skorzystałem z usług https://jarex24.pl/ i jestem pod wrażeniem ich efektywności. Pomoc przyszła bardzo szybko, a personel był niezwykle kompetentny i wspierający. Zapewnili bezpieczny transport mojego pojazdu do warsztatu. Ich empatyczne podejście do klienta sprawia, że z pewnością skorzystam z ich usług ponownie.

    OdpowiedzUsuń

Z cyklu ciekawe miejsca- Dolina Prądnika

Nie od dziś wiadomo, że Polska jest pięknym krajem z bogatą historią. Nie musimy specjalnie jechać za granicę, aby podziwiać piękną naszego...