piątek, 3 maja 2019

Kobiecy Samochód Marzeń - Alfa Romeo Gulietta


Alfa Romeo NUOVA II HATCHBACK 5D. Wersję  tego cudnego auta produkowali od 2010-2013.



Osobiście jest to moje auto marzeń 😊 Piękne opływowe kształty, zgrabny niewielki, z mocą i drapieżnością, nie jedna kobieta mogła by się w niej zakochać 😍 Samochód może nie koniecznie do jazdy po mieście, gdyż troszkę spala od 8 litrów na 100 km. Jednak dzięki sile jakie mają silniki w Giulietcie, można już pojeździć 😉
Blacharsko i mechanicznie samochody bardzo dobrze się trzymają, jednak niektórzy narzekają, iż często się psują. Wydaje mi się, że wszystko zależy od właściciela. Musimy pamiętać, że jak o każde auto, trzeba o nie dbać. Aczkolwiek krążą dość popularne dowcipy o ów pojazdach a o to jeden z moich ulubionych:

"Kierowcy Alfy nie machają sobie na drodze, gdyż rano widzieli się w warsztacie"
oraz 
"Alfa jest jak Lidl co tydzień coś nowego" 😆

Generalnie ja bym chętnie kupiła Giuliettę jako samochodzik dla siebie. Jak każda kobieta lubię ładne samochody, a w przypadku Alfy inne niż pozostałe. Jestem indywidualistką i chciałabym się wyróżniać na naszych polskich drogach. Które może nie koniecznie, nadają się dla naszego bohatera dzisiejszego artykułu 😃

Zapraszam na poniższą krótką specyfikację ☺



Najlepszymi silnikami benzynowymi  w tym autach są : 1.4TB 16V MAIR 170KM 88KW. Produkowali te silniki od roku 2010-2013.Drugim dobrym silnikiem benzynowym jest : 1750 TBI 16V 235KM 170KW . Produkowali te silniki od roku 2010-2013. Gorszy w nich silnik benzynowy to 1.4 TB 16V 120KM 88KW benzyna. Alfa Romeo



ma w sumie tylko 1 dobry silnik w dieslu jest to: 2.0JTD 16V 170KM 125KW.Produkcja tych silników odbywała się od roku 2010-2013. Najgorszy silnik na olej napędowy to – 2.0JTD 16V 140KM 103KW.Długość tego auta to 4351mm.



6 komentarzy:

  1. Faktycznie to auto jest bardzo kobiece i muszę przyznać, że mi również się ono bardzo podoba. Jednak jest to nadal pojazd mechaniczny więc potrzebne jest na niego obowiązkowe ubezpieczenie OC. Jak dla mnie bardzo fajne oferty ubezpieczeń mają w https://kioskpolis.pl/uniqa/ i ja chętnie z nich zawsze korzystam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj tak Alfa Romeo Giulietta to auto idealne dla kobiety. Nie znam Pani, której by się nie podobało. Zdecydowanie elegancki kształt oraz całkiem fajny, mocni silnik. Jeżdzę nim od kilku miesięcy i już wiem, że był to bardzo dobry wybór. Zakup gadżetów do tego auta, jak np. perfumy do samochodu z fresso.pl czy statyw na telefon przyklejany na szybę sprawiło mi mega przyjemność. Lubię Giuliettę bardzo!

    OdpowiedzUsuń
  3. Akurat jeśli chodzi o mnie to ja na ten moment mam inne auto które niestety coraz częściej zaczyna się psuć. Jestem także zdania, ze dość ważną sprawą jest to, aby wiedzieć, iż pomoc drogowa https://kuta-autoserwis.pl/ zawsze nam pomoże na trasie jak tego będziemy potrzebowali.

    OdpowiedzUsuń
  4. Akurat to auta nie za bardzo mi się podoba ale pamiętajmy jak ważne jest to aby mieć sprawny samochód. W momencie jakiejkolwiek awarii na pewno dobrze jest skontaktować się z pomocą drogową https://wawa-hol.pl/ która przyjedzie najszybciej jak będzie mogła.

    OdpowiedzUsuń
  5. A jaki samochód najlepiej kupić? Na jaką markę się zdecydować? Widziałam, że ciekawe propozycje ma między innymi ten salon Mitsubishi Lublin: https://technotop.pl/mitsubishi/samochody-nowe/ . Jakie macie opinie na temat aut tej marki?

    OdpowiedzUsuń
  6. Podczas podróży przez Łowicz, mój samochód nagle odmówił posłuszeństwa, co było dla mnie dużym problemem. Na szczęście, szybko skorzystałem z usług https://pomocdrogowa.lowicz.pl/ i byłem bardzo zadowolony z ich szybkiej reakcji. Ekipa pomocy drogowej przybyła w bardzo krótkim czasie i wykazała się profesjonalizmem w szybkim rozwiązaniu problemu. Szybka i skuteczna pomoc pozwoliła mi uniknąć długiego przestoju i kontynuować podróż. Polecam ich każdemu, kto potrzebuje niezawodnej pomocy drogowej w okolicy Łowicza.

    OdpowiedzUsuń

Z cyklu ciekawe miejsca- Dolina Prądnika

Nie od dziś wiadomo, że Polska jest pięknym krajem z bogatą historią. Nie musimy specjalnie jechać za granicę, aby podziwiać piękną naszego...