niedziela, 13 stycznia 2013

Z cyklu "niezwykłe pojazdy"

Zainspirowana przeglądaniem wujka googla natknęłam się na to niesamowite zdjęcie, które pokazuje maluszka w nowej odsłonie!
Przyznam że to dość oryginalny pomysł a efekt? no cóż, sami oceńcie :) Ja jestem pod wrażeniem tego co ludzie mogą stworzyć i obiecuje że to dopiero początek naszej zabawy w "niezwykłe pojazdy".




Dzisiaj znalazłam autko które sprawiło że na mojej twarzy pojawił się uśmiech :D
Co powiecie na Rumuński Tuning?! XD
Tak szczerze nie wiem co autor chciał stworzyć , ale pewne jest, że poniosła go fantazja ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Z cyklu ciekawe miejsca- Dolina Prądnika

Nie od dziś wiadomo, że Polska jest pięknym krajem z bogatą historią. Nie musimy specjalnie jechać za granicę, aby podziwiać piękną naszego...