czwartek, 31 stycznia 2013

świętokrzyskie drogi zimą

Odbyłem ostatnio podróż po woj. świętokrzyskim. Główne drogi oraz powiatowe łącznie ponad 200km w każdą stronę. Warunki można określić jednym słowem-tragedia. Główne drogi nieodśnieżone zalegała warstwa błota pośniegowego. Jedynie czarne były tam gdzie samochody rozjeździły. Natomiast drogi powiatowe- całe w śniegu. Na poboczach pełno śniegu. Miejscami optymalną prędkością było 30KM/H. Natomiast na DK7 w Radomia do Warszawy nie paliły się latarnie a była duża mgła więc warunki też były dalekie od idealnych. Pokonanie dystansu 200km zajęło mi prawie 5h a to mówi samo za siebie. Drogowcy wyraźnie zaspali. Przez całą drogę widziałem 1 tak JEDNĄ solarkę. Wydaje mi się iż jest to trochę za mało. Dla upamiętnienia tej podróży zrobiliśmy zdjęcia, te które są pod artykułem. Doskonale oddają stan nawierzchni naszych dróg.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Z cyklu ciekawe miejsca- Dolina Prądnika

Nie od dziś wiadomo, że Polska jest pięknym krajem z bogatą historią. Nie musimy specjalnie jechać za granicę, aby podziwiać piękną naszego...